Beste supporters,
Aanstaande donderdag organiseert de gemeente een inloopavond over de nieuwe stadstoegang. De fietsonderdoorgang — oftewel: de tunnel — is daar onderdeel van.
Het is belangrijk dat we opnieuw van ons laten horen. Juist nu.
De gemeente wil namelijk klankbordgroepen gaan samenstellen, waaronder een klankbordgroep over de veilige onderdoorgang voor fietsers en voetgangers bij de Provincialeweg. Als vrouwen daarin onvoldoende vertegenwoordigd zijn, bestaat het risico dat onze ervaringen en zorgen over sociale veiligheid niet genoeg worden meegenomen.
Daarom is het belangrijk dat we aanwezig zijn, vragen stellen en laten merken dat dit onderwerp leeft. Niet pas als de plannen al vastliggen, maar juist nu er nog over wordt meegedacht.
Kun je erbij zijn? Kom dan vooral langs.
Meer informatie vind je hier:
https://www.rodi.nl/hoorn/gemeentenieuws/493397/gemeente-hoorn-organiseert-inloopbijeenkomst-over-nieuwe-stadstoegang